Dag 16 - Min första kyss

Den fick jag när jag var 15 år, jag hade precis börjat 9:an och blev tillsammans med min första kille. Hade väl varit tillsammans ungefär 1 månad då det hände.
Vi var ute och gick i samhället, vi och några kompisar. Han drog sin cykel, eller om det var jag som gjorde det, nån var det i alla fall som hade en cykel. Vi gick lite bakom alla andra och stannade av och kysstes.
Vet inte vad jag hade förväntat mig men oturligt nog så kittlades det, eftersom jag var ovan och inte alls beredd på hur det skulle vara. Skrattade till och han blev nog lite förnärmad. Bad om ursäkt och provade igen, kittlades nu med och skrattade igen. Vi fortsatte att gå och han pratade inte så mycket mer med mig på hela kvällen.
Dagarna efter undvek han mig och gjorde slut ungefär efter 3 dagar.

Nu har jag förklarat för honom hur det låg till och nu i efterhand skrattar vi båda åt det. Men jag är numera noga att förklara varför jag gör som jag gör så det inte ska bli några fler missförstånd. Förklarar allt ungefär 2 ggr och ofta förtydligar vad jag menar. Kan verka störande för vissa men det är inget jag tänker på längre utan det händer automatiskt.
Men du står väl ut med det älskling? ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skitkul då vi skulle köra till din mamma och du började förklara vad nästa höger innebar =) skrattade gott!

2010-12-14 @ 01:39:21
URL: http://branstrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Det är väl bättre om man förklarar det två gånger än ingen gång. ;P

2010-12-14 @ 01:51:52
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Hea

Haha, bra exempel Jonas :D

2010-12-15 @ 09:41:51
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback