Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Att få prata av sig, lösa upp de frågetecken som eventuellt finns.
En kram, glada ansikten som ler mot en. Speciellt då man mår lite dåligt.
Få vara med dom man tycker om, även om man bara ligger tyst i en soffa och ser på tv.
Teckna är en bra terapi för mig och jag mår bra då jag får göra det.
Såklart hjärtat får mig att må bra!
Drakar och film. Ännu bättre en film om drakar!
Mina syskonbarn, dom får mig alltid att må bra. Barn är så brutalt ärliga och frågvisa så man kan inte låta bli att må gott runt dom.
Finns massor med saker som får mig att må bra, men att rabbla upp dom känns lite onödigt och tradigt så det här får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback