Dag 24 - Det här får mig att gråta

När jag fastar med bilen, vilket jag gjorde idag. Gatt ringa hjärtat som fick komma och va min riddare, fick mig lös så jag skulle kunna köra hem. Fick nog mest lite panik för att jag skulle bli tvungen att lämna bilen i Umeå tills den töa fram i vår eller så.
Annat som får mig att gråta är hemska och tråkiga saker. Se film då det är ledsamt funkar också. Kan även gråta då det är lyckligt på film, men oftast då nån dör.
Motgångar som jag inte ser nån utväg på får mig alltid att gråta. Tur att dom inte dyker upp varje dag :D

När jag ändå är inne i bilhistorier så gjorde jag och hjärtat en snygg glidtackling med en snödriva. Var när vi skulle bromsa i en rondell och vi gled in i snön i mitten med fronten. Gick jättesakta och var väldigt odramatiskt. Bilen fick inte ens något sår från striden med snön som tur var. Jäkla snö! Nu får den sluta att komma ner ett tag, visst är det trevligt med en vit jul, men allt behöver väl inte komma ner på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback