Dag 27 - Min favoritplats

Ja det är nog soffan. Gärna med en god bok eller en bra film, gos med katten eller bara för att sova. Vilket som, det är min favoritplats just nu. Helst av allt vill jag ligga brevid min älskling i soffan, men det går inte så bra för tillfället, han spenderar nyåret i Kiev.

Har flängt omkring så det stått härliga till hela julhelgen och nu lite av mellandagarna också:

Julafton - Var jag hos mamma tills jag började jobba (16-21), sen hem för att sova.
Juldagen - Först jobbet (7:30-16:30), sen hem tväråter för att byta om och sedan direkt hem till pappa för att äta. Där fick jag äntligen träffa syster och hennes karl. Missade dom på julafton eftersom dom var försenade 9 timmar. Hem och sova.
Annandagen - Jobb först (7:30-16:30) och sen direkt hem och byta om för att äta middag hos min andra syster. Hem och lägga lite pussel innan man skulle sova.
Måndag - Jobb till 12 sen ut på shopping med systrar och mamma innan dom skulle tillbaka till Uppsala. Sen direkt till Stan och hälsa på hjärtat innan han skulle till Kiev.
Tisdag - Shopping!! Tvättmaskin, mobiltelefon och lite kläder. Tidigt isäng eftersom hjärtat skulle åka till Sthlm 9:45 från Umeå.
Onsdag (Idag) - Vaknade 05:20 och sa hejdå till hjärtat. Somnade om efter ca 1 timme och sov till 9, därefter skjutsade jag hans syster till jobbet innan jag shoppade loss lite på solbacken. Åkte hem och fick hjälp med att installera tvättmaskinen, blev även bjuden på pizza. Tack pappa!! Nu har den sin jungfrutur och det verkar fungera bra än så länge!

Nu tv-tittande och nervarvande innan man ska hoppa isäng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback