Dag 28 - Det här saknar jag

Ja, med risk för att låta enformig så saknar jag min älskling. Men han verkar ha det bra i Kiev, gått runt på krogar nu ikväll och skulle ut och äta sist jag hörde av honom. Hoppas att dom har riktigt roligt och att han saknar mig litegrann i alla fall ;)
Saknar hans varma och goa kramar, hans leende och den tokroliga humorn som vi båda har, vi har nästan aldrig tråkigt. Saknar allt med honom, tur han kommer hem snart igen ♥

Saknar hundarna. Oftast då jag ligger på soffan, är så tomt i knävecken nu för tiden då inte dom är hos mig längre. Tur jag har katten som håller mig sällskap, behöver aldrig vara ensam.

Materiella saker saknar jag inte, har fått ihop en hel del till hemmet och har råd att köpa mig det jag behöver.


Nyåret ska jag fira med lillasyster och hennes kompisar. "Kravet" var att göra efterrätten. Lätt! Blev vaniljpannacotta med hallonsås. Var tvungen att provsmaka en så jag inte behöver skämma ut mig imorrn kväll och dom var lika goda som dom brukar vara.
Köpt en halv-flaska vin som jag ska ha till maten och en en liten flaska mousserande till tolvslaget. Känns skönt att jag slipper vara själv över nyår. Så det blir en lugn kväll med god mat och goda vänner. Vad mer kan man önska sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback