Dag 4 - En låt - En mening

Den enda låten som har en mening bakom den just nu är:
Bright Eyes - This is the first day of my life.
Det var min älskling som skickade den till mig innan vi blev tillsammans och jämt när jag spelade den så tänkte jag på honom, vilket jag gör fortfarande än idag.
Det var under den tiden då jag blivit singel igen efter ungefär 7½ år och jag höll på att ta mig lös ur mitt gamla liv, som jag hörde den för första gången och låten passade in som en hand i handsken. Det var den första dagen i mitt nya liv! Gick väl inte så väldigt länge efter det som vi faktiskt blev tillsammans ♥. Så du får säga vad du vill, men det är faktiskt våran låt enligt mig ;)

Ja vad har hänt nu den senaste tiden då? Jag ska få tag i mammas julklapp, förhoppningsvis idag, så jag får den ur världen. Älsklingen har varit här och åkt hem igen. På lördag ska jag ta och julbaka, lussekatter och pepparkakor :)
Har äntligen fått slippa mardröms-turerna på jobbet (16-01) och jobbar blandade dagar och helnätter istället. Så mycket bättre, kanske inte för kroppen och knoppen men jag upplever att det är mindre stressigt.
Nu ska jag ta och äta lite, vaknade alldeles för tidigt, hade planerat att sova till fyra idag men kunde inte sova så mycket längre än till halv 3. Typiskt!
Skriver lite mer i morgon efter jag vaknat igen, ska ut och jobba i natt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback