Dag 5 - Vad är kärlek?

Ja som jag så sa till hjärtat då han var här sist - Kärlek är när man håller bort håret på någon som borstar tänderna eller har huvudet i toaletten.

Nä skämt och sido, kärlek är olika för många människor, beroende om det är till en vän, familjen eller till husdjuret.
För mig är kärlek att ställa upp för en i vått och torrt oavsett om man står på ruinens brant eller om man bara har en dålig dag.
Att älska varandra trotts brister, för ingen är perfekt, och stötta varandra när någon har det svårt. Samma principer som i vänskap.
Känns inte som jag ska gräva så väldigt mycket djupare i ämnet eftersom man ältar samma sak fast i olika meningsuppbyggnaden.

Har idag återbetalat en skuld som jag hade lyckats dra på mig, hela 50 spänn! ojoj. Handlat en present till storasyster och slagit in den och mammas julklapp. Har nu 2 paket att lägga under granen :)
Paj till middag, väntar med spänning, hungrig som en varg också.
Osammanhängande inlägg, som jag är idag ungefär :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Så roligt att läsa din blogg!!

2010-12-03 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback