Dag 7 - Min bästa vän

Beroende på hur man ser det, sa i fyllan och villan till hjärtat: Du är min bästis! Vilket jag inte riktigt kommer ihåg men jag menade det säkert :)

Har 2 "bästa" vänner som jag kan prata med om allt, och då menar jag i princip allt. Man kan ju kanske censurera lite då och då för att det inte ska barka iväg i världens skratt-kalas.
Personerna det handlar om är min lillasyster och mannen som har fångat mitt hjärta. Nog för att jag har känt min syster i ungefär 24 år längre men det går lika lätt att prata med båda och det finns som inget ämne som är tabu.
Kan hålla på hela dagen och berätta vilka fantastiska människor dom är, men eftersom dom som har turen att känna dom vet precis hur dom är och varför jag skriver som jag skriver.
Förövrigt ska jag snart åka iväg till Skellefteå för att mysa lite med älsklingen. Det var faktiskt systern i fråga som gjorde det möjligt för mig att åka dit redan idag. Eloge till henne!
Pyret och också en av mina bästa vänner, alltså min katt, dömer mig aldrig och lyssnar när jag behöver prata av mig. Alltid snäll och gosig. Fast tyvärr så får man inte så mycket vettiga svar tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback