Dag 9 - Min tro

Tror på andar och talet 3.
Lustig kombination men det gör jag faktiskt, det mesta i mitt liv har att göra med talet 3.
Det är ett udda och bra nummer och det mesta går faktiskt att göra 3 ggr, har blivit lite som en mani faktiskt. Tar 3 papperslappar ur en sån där automat när man ska torka händerna efter toalettbesök. Why not!?

Andarna är något som jag upplevt lite själv, kan vara ren inbildning men ibland så känner jag att någon är med mig fast jag är själv. Hade sällskap i min lägenhet precis under den tiden min morfar dog. Sen det där ruggiga energispöket som hälsade på mig när jag bodde själv i huset. Det var ruggigt!
Hjärtat tror att jag är lite knasig för att jag tror på sånt men men, han lär inte kunna ändra på mig ;) Eller hur älskling? ;)

Tror på kärleken man ger och tar från varandra och ömsesidig respekt. Jag har till och med börjat att tro på mig själv. Det är nog ungefär det jag tror på. Typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback