Bättre!

Vaknade av att mobilen skrek ut Anouk - Nobody's wife för full hals. det var min arbetsgivare som hade hittat en mycket bättre tur till mig idag. Slipper jobba 18-01 utan ska jobba 12-20. Så mycket bättre! Fast detta innebär fortfarade att jag kommer missa träningen idag tyvärr.
Strålade väder ute men fortfarande lite kallt, får se om det blir en lite snabbare promenad innan jag går på jobbet. Låter ju som det skulle bli ännu mildare i helgen då jag är ledig! Just nu så känns nästan allt perfekt, får se hur länge den känslan kommer att infinna sig idag. Den brukar ha en tendens att försvinna efter ett tag, men jag är väldigt optimistisk för tillfället.

Knappat in räkningarna på banken och det ser ut som jag lever över även nästa månad med marginal. Helt underbart! Hundarna mår bra och livet leker, det var lite synd med träningen bara men man kan ju inte få allt här i livet.

What a beautiful day! *sjunger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback