Bra!

Mitt internet fungerade inte alls igår när jag kom hem från jobbet, samma problem som förra gången då jag blivit tilldelad en felaktig IP-adress. Tänkte ringa T3 det första jag gjorde i morse men hade så tur att det fixa till sig av sig självt. Underbart! Nog för att dom är trevliga och mycket kunniga på T3, men slipper jag prata i telefon så är jag glad.

Ska ut på en riktigt lång och efterlängtad promenad idag med hundarna. Ser just nu att det snöar, förhoppningsvis så försvinner jag inte i snöyran ;)

Simhallen hade jag tänkt besöka ikväll också, det är alldeles för länge sen jag var och simmade. Bra med motionssim, inte så många som brukar vara där då så man slipper få sig en spark i revbenen av misstag för att man ska slåss om det lilla yta som finns. Då ska jag bara bege mig ut på jakt efter baddräkten som ligger någonstans här i lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback