inflyttad

Ja nu har jag officiellt bott i lägenheten i 5 dagar, börjar få till det ganska bra om jag får säga det själv. Det är lite kompact living med 2 hundar som tar upp den mesta platsen av soffan och köksbordet håller på att kollidera med den. Men det känns ändå rätt så skönt att ha en egen lya och får bestämma precis hur rent/skitigt jag tillåter det att vara. Är det stökigt har jag bara mig själv att skylla.

Internet fick jag tag i igår och sitter och njuter lite extra vid datorn bara för den skullen. Äntligen kan jag använda mig av internetbanken igen och känner ett stort lugn nu när jag ska betala räkningar nästa gång, ingen man ska ringa för att höra om man kan låna datorn en stund för att hinna betala in dom i tid.

Har förresten provat använda mina vansinniga skor och förutom förväntad smärta under tramdynorna så klarade jag mig från alla missöden. Om man inte räknar att jag blev omkulldansad av en karl som djöd upp mig.

Ska försöka mig på att ta allt som jag glömt i huset idag. Tvättar för övrigt och  har diskat bort disken. Känns som om jag ska hinna med mycket idag och det känns skönt, kommer att njuta av helgen sen. Blir nog eventuellt en långpromenad med hundarna också om tiden tillåter det. Det blir mörkt så fort när man har mycket att göra. Då kan man inte gå på skoterspåren som man vill utan måste gå inne i samhället som inte alls är lika kul, varken för mig eller hundarna.

Have a Nice Day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback