Kallt!

Idag är det ännu kallare än vad det var igår. Tror att termometern har krupit sig ända ner till - 21 var visserligen ännu kallare när man klev upp i morse.. Blir ingen promenad i dag heller då med andra ord.
Träningsvärken sitter fortfarande i sedan jag ner till gymmet i fredags. Nu på baksida lår(!) så jag når inte riktigt ner till golvet längre. Mystist det där tycker jag.
Ska köra mer mage och rygg senare under dagen så att jag inte blir sittandes allt för stilla. Det är inte bra, provat förr och då kommer "ryggontet" smygandes.

Har seriösa funderingar på att sluta med snusningen också och lägga pengarna på nåt sjukt mycket vettigare. Så enligt mina beräkningar är jag 4 dosor från att bli en nikotinhäxa. Förhoppningsvis så hinner jag jobba klart för veckan som kommer innan dom tar slut :D

Så vad ska man göra inne ännu en dag? Håller på att få slut idéer till motiv för att teckna så det är lite drygt. Läsa är ju riktigt trevligt så man kan ju ägna en timme eller 2 till. Mat behöver jag inte göra eftersom jag har en låda i kylen som bara behöver värmas. Skulle kunna ta en svängom med dammsugaren, skulle faktiskt inte skada.

Får se vad dagen har att erbjuda, väntar spännt på att syster ska höra av sig från BB. Hon var beräknad igår och jag har ännu inte hört något om det. Men så länge allt går bra så kan jag vänta ett tag till. Frågan är ju bara ur länge hon orkar vänta. Ville föda redan för 3 veckor sedan, var less redan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback