Lista

Stal den från Jens

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Strålande!
Favoritgodis: Just nu är det ädelstenar
Kläder just nu: Mjukisbrallor, T-Shirt och den rosa huvtröjan igen. 
Musik just nu: Så blandat att jag inte ids skriva in nån specifik
Vad sa du senast: Hej Norna.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-60 talet
Fisk eller badkruka: Beroende på hur varmt det är i vattnet ;)
Hur många kuddar sover du med: 3 st
Favoritväder: Vårvinter!
Sparare eller slösare: Sparare
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo det tror jag 
Älskar du honom fortfarande: Nej
Tror du på mirakel: Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det kan jag tycka
Hur många barn vill du ha: Sagt 2 eller 3 så jag får väl hålla mig till det.
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Sätter upp mycket mål men hinner inte med hälften
Det här är jag bra på: Teckna kan jag väl erkänna att jag inte är så tokig på :)
Bästa bok? Finns så många! Goda Omen av Neil Gaiman och Terry Pratchet är kul.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga
Chips, morötter eller godis? Får man inte välja popcorn? Chips..
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Räknas bloggen? i så fall ja :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har en piercing och 3 tatueringar, funderar på att göra en fjärde också. 
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Vilken hand håller du gaffeln i? Om jag inte inte använder kniv så är det höger
Hur många syskon har du? Två
Är du rädd för blod? Nej inte då.
Saltar du på maten? Jag tillsätter salt i maten när det tillagas.
Gillar du att sjunga? Oooja
Anser du att du är stark? Haha, vad svarar man på den? Lite :)
Har du en besatthet? Besatthet vet jag inte. Gillar talet 3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback