Min dag

Jobbar 12-21 idag, vilket innebär att jag kommer att missa träningen idag. Får väl fortsätt att gnola på stämmorna här hemma och hoppas att jag inte är helt ute och cyklar med dom. Skulle va lite jobbigt om jag tränat in en stämma för att inse att den är totalt fel. Får väl se i så fall på torsdag, om det blir någon träning då, om jag hittat rätt.

Funderar om jag ska bege mig ut på en lite kortare promenad med hundarna innan jag börjar jobba. Ganska fint väder idag men tror inte jag orkar ut på hundspåret. Varit där 2 dagar i rad och höfterna och leder mår väl sisådär av att gå i så ojämn mark. Eller det är inte hundspåret som är dåligt, utan det är skoterlederna dit som man måste plumsa lite i.

Käka fruost står nr ett på listan just nu i alla fall. Yogurt med flingor är väl inte helt fel. Synd man inte har en brödrost, skulle va gott med rostade mackor just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback