Sikken Måndag..

Vill först och främst tacka J för all hjälp med att få min dator att fungera igen! Otrevligt när det finns folk som gör program som tar ut funktionerna på en dator helt! (för mig i alla fall eftersom jag inte alls är den mest teckniska och datakunniga personen på detta ställe!) Helt fantastiskt att du kunde komma och hjälpa mig i min nöd! Så TUSEN TACK!! Ska inte göra om det lovar!

Kom mig isäng alldeles för sent men jag var lycklig ändå, visste att jag skulle få sova högst 5 timmar. Så tur hade jag inte utan somnade väl efter kl 1 någon gång. Om livet hade en filmmusik så låg jag och lyssnade på den ett ganska bra tag med andra ord.. Min musik var inte så bra.
Vaknade efter 3 timmar sömn, förvånandsvärt pigg (lär nog straffa sig senare under dagen) och ser att vädergudarna inte var på min sida idag heller. Visserligen mycket vackert ute men kallt! - 25.
Tur man ska hålla sig inne större delen av dagen.

Så nu ska jag snart gå iväg till jobbet.
Ha en tevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback