Snö

Jag funderade faktiskt igår vars all den snö, som metrologerna pratat om, hade tagit vägen. Snöade inte så mycket igår ändå, låg ett tunnt täcke på marken när jag steg in genom dörren igår kväll/natt.
Nu vet jag var snön är, den kom smygade under natten, som den vanligtvis gör. Det är sådana här gånger jag är glad att jag bor i lägenhet och slipper skotta uppfarten.
Blir inte att gå på något skoterspår idag, om dom inte har kört upp leden igen vill säga. Men det betvivlar jag starkt att dom gjort precis där jag vill gå. Sen har jag lite träningsvärk från maratonpromenaden igår, har hittat min smärtgräns.. 3 timmar OK - 4 timmar nej.

Blir nog en softare dag idag, teckna lite och läsa boken som jag påbörjade för 1 månad sen men inte tagit mig längre i. Skulle vilja ha en läslampa vid sängen också men då måste man ha en betongborr, vilket jag inte har, så det är bara att vänta på att min fader ska göra sig ett ärende hit. Överlever nog ett tag till skulle jag tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback