Teckna

Ja nu har jag i alla fall börjat på 2 av de tre löftena jag gett till mig själv. Går på fler promenader med hundarna och har börjat äta mer och bättre (om man plockar bort lite godis som slinker ner då och då). Så nu är det bara ett löfte kvar och det hade jag tänkt hinna med lite idag innan jag beger mig ut på en promenad igen. Det var då nämligen att ta itu med mitt tecknande igen.
Lägger upp någon bild på resultatet om jag tycker att det blev bra, ska försöka mig på skapa 4 trollkarlar igen. Har provat rita dessa i gymnasiet och dom var rätt så roliga att måla men har inte kvar någon till mig själv, lyckades ju faktiskt sälja dessa till några klasskompisar för en billig peng. Så jag har faktist sålt min "konst" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback