Vilken vecka..

Jobb:
måndag 12-21
tisdag 7-17
onsdag 7-17
torsdag ledig
Fredag 6-15
Lördag 7-12 + 15-20
Söndag 7-16.45

Tror att jag kommer att va hyfsat trött söndagkväll. Får i alla fall ihop en hel del timmar vilket innebär att jag får en extra ledig dag nästa vecka. Jobbar bara onsdag och torsdag då, ingen aning än om vilka tider det blir men vad spelar det för större roll om man får långhelg istället :)

Nu är jag då ledig imorrn och är det inte allt för dåligt väder blir det promenad i vanlig ordning.
Har förresten beställt nytt smycke till piercingen igen, nu en hel ring. Tror den är bekvämare och snyggare än den "hästsko" som jag har idag. Staven är inte allt för skön när man ska äta eftersom man biter i den ibland och fastnar med tänderna i plattan på baksidan. Ny pärla till staven också om man vill byta, tur att det inte är någon förmögenhet man måste lägga ut, 127 kr för 3 saker, helt överkommligt tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback