Bilägare

Ja nu har man äntligen blivit bilägare på egen hand. Det är ju samma gamla goa bil men ändå :)
Har kommit på att kombi är nog väldens bästa uppfinning, sväljer hur mycket som helst, superbra när man har en massa kartonger att konka fram och tillbaka på.
Har packat ytterligare 3 lådor idag och diskat fram diskbänken igen. Fattar inte hur det kan bli så stökigt på så kort tid, har bara mig själv att skylla på också. Har nog bara inte orkat ta itu med saker här i huset.
Tog även en kortare prommis med hundarna idag, dom tyckte nog att det var rätt så kallt. -21 tror jag att det är, var det i alla fall sist jag kolla för någon timme sen.

Nu ska jag använda mig av badkaret en stund, får se om det bli för sista gången. Man måste ju ta och passa på medans man fortfarande har chansen. En god bok ska jag också ta med mig till badet, blir sagan om isfolket del 47. Sen efteråt ska jag packa även den i en låda, boken alltså, och skicka iväg även den bokkartongen. Får nog bo i ett förråd ett tag framöver. Har ändå tuggat mig igenom den bokserien 4 ggr har jag kommit fram till. Dax för något nytt och fräscht att läsa. Guldkompassen möjligtvis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback