Grattis!

Lillasysters sambo fyller år idag och vi har redan hunnit vara om där en sväng och grattat. Nu är han 1 år närmare 30 :D Syster for förbi hos barnmorskan medans vi var där och vi fick veta att bäbisen mår bra nu och växer som den ska. Låter ypperligt, hoppas bara hon slipper ha så ont på grund av foglossningarna.

BEMA ringde tidigare idag och ändrade en tur som jag skulle ha jobbat, så istället för att va sammanhängande ledig i 2 dagar så måste jag jobba Tis, lidig ons och jobba tor och fre. Om jag känner mig själv rätt så kommer det inte gå så bra om det ska fortsätta såhär, att  jag aldrig får vila upp mig ordentligt. Kommer att bli stressad och därmed sjuk. Men man får väl hoppas på det bästa och att jag slipper det.

Ringde komunen idag och frågade om lägenheten som jag tittat på. Han hade inte hunnit ringa och kolla med personen som stod före mig i kön så jag vet fortfarande inte vad som kommer att bli med den. Han skulle försöka hinna höra av sig idag, men det kan dröja till nästa måndag i värsta fall innanjag får veta nåt. Typiskt! Tycker inteom att inte veta.

Har köpt mig filmen Harry Potter - Halvblodsprinsen som jag hade tänkt se någon gång under dagen/kvällen. Alldeles för kallt ute för att hundarna vill ut på en promenad. Går inte så bra med mitt nyårslöfte om att mortionera med dom oftare. Men det är inte så lätt om dom inte vill. Norna haltar fram efter ett tag eftersom hon försöker hålla upp så måga tassar som hon bara kan för att slippa gå på den kalla marken.
Tror jag ska leta fram hennes sockar, förstår bara inte vars dom kan ha tagit vägen. Sydde 10 st förra vintern om jag inte minns fel. Kan ju inte bara ha försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback