hmm

Skulle ju göra en tidig kväll igår och det fungerade alldeles utmärkt fram till 22:00 ungefär. Vaknade då till och kunde inte för allt i världen somna om som jag brukar göra. Låg vaken och hann se 2 filmer (Livet från den ljusa sidan och Pretty Woman) och en dokumentär innan jag kände att jag blev trött igen. Så kl 4 på morgonen så kunde jag äntligen somna om och sov fram till 8:30 ungefär. Så den hela nattens sömn for åt pipsvängen.
Tur att man har massor med filmkanaler så man har något att titta på när man verkligen inte har någonting att göra. Fick till och med rosta mig 4 mackor så jag inte skulle svälta ihjäl under natten.

Har jobbat idag också, 12-21, det är en jäkligt dryg tur att jobba eftersom det är ganska mycket dötid emellanåt. Så nu ska jag ta mig ut med hundarna en liten sväng innan jag försöker mig på att varva ner. Har skurat 2 korridorer på jobbet just innan jag for därifrån och jag känner mig hyfsat uppe i varv just nu.
Sen så är det gudomligt härligt ute just nu, blåser lite men det är ganska varmt. Bara -5 grader. Blir nog inte allt för lång promenad men det är bättre att gå ut 30-45 minuter istället för att sitta stilla och glo in i väggen. Dessutom så bygger man upp aptiten och förhoppningsvis några muskler. Om inte annat så kanske konditionen blir bättre, den är inte 100% nu om man säger så, ligger väl runt 60% nu. Har varit fruktansvärt lat nu under jul och nyår och det straffar sig har jag märkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut du sålänge de varar av mina filmkanaler ;)

2010-01-20 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback