Jobbarhelg

Ja i helgen ska man jobba, tyvärr så är det inte alls några roliga jobbarpass man fick. Börjar kl 13 idag och jobbar fram till 17, ledig tills kl 21 och jobbar till 22:30. Samma skift på söndagen och upp kl 6 på måndag. Lär bli en kort natt mot måndag men då får man vara ledig tisdag och fick göra ett ganska bra byte mot nästa helg som innebär att jag är ledig från och med torsdag fram till på söndag.
Så går det när man får ta förstärkningsturerna och dom inte hade något annat jobb åt en. Men jag slapp i alla fall byta helg eftersom flytten kom ivägen :)

Ska snart dra mig ner till min kära lilla mor som opererat ögonen igår, laser, ville ha sällskap eftersom hon inte tar sig någonstans. Kän ju lätt bli tråkigt om man varken kan se tv, läsa eller sticka sockar som hon brukar roa sig med. Ska äta lite frukost först och vakna till ordentligt innan man beger sig ut i vintervädret idag. Det snöar lite lätt men ser ut som om det börjar ge sig med det, - 10 grader och blåser ingenting. Ska nog ta hundarna med mig och ta en promenad innan jag slutligen hamnar hos mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback