Less

Är så evinnerligt less just nu.
Skulle vilja vara 18 år igen då man hade vänner i överflöd och aldrig tråkigt, inga bekymmer hade man heller. I så fall var dom väldigt små och ovesentliga.
Sitter och har absolut ingenting att göra, ingen att prata med, förutom djuren då men dom pratar tyvärr inte tillbaka.
Har hunnit städa, packa 2 lådor och ta ut hundarna på en promenad. Är tyvärr så jäkla less på att sitta inom dessa fyra väggar och stirra in i väggen. Tvn är jag riktigt less, hör och häpna!
Kan ju gå ut igen men misstänker då att det inte blir så mycket kvar av mig då tillslut. Räcker att jag har gått ner 5 kg redan. Jag som skulle gå upp 5 kg, detta medför då att jag år 10 kg från målvikt. Kommer att ta mig flera år!
Packandet står mig upp i halsen och det känns som om jag står och stampar på samma fläck och jag kan ingenting göra för att påskynda prossesen.

Skulle kunna sätta mig och teckna lite, kanske jag lyckas trolla bort någon timme i alla fall innan jag går och lägger mig. Är inte på världens bästa humör ikväll.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Förstår precis vad du menar med att vara 18 igen, tyvärr sp kan man ju inte backa tiden..:S Men äh, ta o kom o hälsa på mig i Lule så ska vi nog kunna liva upp dig lite!

Kramar/Marre

2010-01-10 @ 04:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback