Promenad

Idag var det alldels för fint väder för att vara inne, synd bara att jag inte tog mig ut så fort eftersom det var skidskytte idag på tv. Helena är så in i bomben bra! Grattis grattis!
Tog till slut mig själv i kragen efter herrarnas skidskytte och begav mig ut på skoterspåret med mina 2 yrväder till hundar. Invigde min draglina som jag köpte till mig själv på mellandagarna också. Funkade superbra och vi var ute och gick ca 1,5 timme allt som allt. Stannade en stund och pratade med hundarnas husse en pyttestund för att han skulle få träffa dom lite.
Men det känns att man inte varit ute på länge, konditionen var som bortblåst. Så det var 3 trötta tjejer som stapplade in genom dörren när vi kom hem. Dom sprang direkt till soffan för att gnäga bort lite is som fastnat under tassarna.

Fick ett megasug efter minipajer när jag var ute på skoterspåret också, bar direkt av till Ica för att inhandla det som behövdes till det. 1 timme senare så fick jag mig äntligen mina pajer. Smakade precis lika gott som jag minndes att det skulle göra. Inhandlade även en present till vår kära lilla mor som hon ska få till veckan. Hoppas bara att hon inte har en likadan bara. *biter på naglarna*

Nu ska jag dra ner en liten sväng till min goa lillasyster och hålla henne sällskap medans hennes sambo ska se Avatar. Tydligen hans tur att gå på bio, förstår honom, klart värd att se. Ska även ta med mig några av alla dessa pajer, blev några stycken, och godis som kommer fram efter att barnen somnat. Fast det är nog helt upp till deras mor om dom får smaka av godiset eller ej. Mig kvittar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback