Sova

Nu ska jag göra ett tokseriöst försök till att sova ordentligt åtminståne en natt. Går snart och lägger mig. Redan nu?! kanske nån tänker men ja det ska jag. Träningen blev inställd så jag tänker passa på att använda tiden till att sova.
Känner en oroväckande stelhet mallan skulderbladen också som tyder på att jag har stressat för mycket, burit för mycket och inte sovit hälften av vad jag igentligen behöver. Blir tokspänd då och har jag otur så låser sig kotorna, det vill jag inte!

Har förresten piercat underläppen för er som inte redan vet om det. Ja syster Igen.
Hoppas som tusan att mina paket kommer med posten i morgon, J stav skäver lite mer än vad brukligt är och det är lite jobbigt att tugga eftersom det är en enorm kula är ivägen. Beställt smycken som är tänkta till denna sorts piercing och förmodligen är 1000 ggr bekvämare än vad jag har på mig nu. 1-2 dagar till ska det nog ta innan de kommer så jag hoppas på 1 dag och inte 2. :)

Så gonatt på er och hoppas att jag får sova nu några timmar mer än vad jag har gjort de senaste nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback