Tidsfördriv.

Piercingar: Jepp 1
Ärr: Överallt, ett i ryggslutet efter en fest i en sommarstuga (ramlade på en spik), på knän och diverse brännsår efter man jobbat i kök

Längd: 161,5 (den halva cm är mycket viktig) hehe
Vikt: Alldeles för lite men det går åt rätt håll :)
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Orginal är det mörkbrun, nu med några slingor i.
Fräknar: Jopp, mest på våren och sommaren
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Just nu ja, förmodligen sen också. Vill ha ett eget hus.
Dricker?: Varje dag, men då är det mest mjölk och vatten.
Röker du?: Nej
Vilket schampo använder du?: Olika
Vilken parfym använder du?: Ingen, allergi
Vad är du rädd för?: Mörka vrår efter en skräckfilm.
Gillar du att tvätta?: Tvätta går bra, det är det där med att hänga upp och vika ihop jag inte gillar så värst mycket.                           

Gillar du berg- och dalbanor? Mycket.


Senaste…
Filmen du hyrde? Terminator 3 och Drag me to Hell.
Filmen du köpte? Hm, terminator 2?
Låten du hörde: Nån igår på träningen.
Låten du laddade ner? Hur ska jag minnas det?
Personen som ringde dig? Jobbet                                                                                                                                                           TV-program du såg? Film


Favorit…
Låt: Gillar rätt mycket, men When the children Cry är såå bra
Sak att göra: Hundpromenader
Sport: Simma
Dryck: Cola
Kläder: Jeans
Film: En vampyrs bekännelser
Bil: Opeln va fin.
Serie: Heroes


Har du någonsin…
Ljugit för någon? Jopp
Varit i slagsmål? Inte fysiskt
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Jo men det var länge sen och vi blev tillsammans ett tag också.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några få


Senaste…
Boken du läste? Margit Sandemo - Finns det någon där ute.
Personen du fick e-mail av? Halens
Personen du fick brev av? H och J som tacka för uppvaktningen
Personen du fick sms av? Jens

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra veckan eller så, dagarna flyter om varandra så jag vet inte, kan ha varit längre sen.

Saken du köpte? Diskborste igår


Vad har du gjort idag? Käkat, sett film packat lite.
Brukar du svära mycket? Tänker nog inte på det man det gör jag nog.
När stiger du upp på morgonen? Sacha väcker mig 8 dom dagar jag är ledig annars allt mellan 5-7
Vad har du på dig? Jeans, t-shirt och en rosa(!) huvtröja
Vad ska du göra ikväll? Bra fråga, packa undan ännu mer saker.
Vad är du allergisk mot? Nickel, småkänslig för nötter, paprika och parfym. Har ibland gallkänning om jag äter för mycket fet mat.

Använder du hårspray? Vääldigt sällan, då parfymfri.
Kan du stå på händer? Om jag får stå mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? jo, men använder det inte allt för flitigt
Är du glad nu? Har inte kännt efter.
Var du glad igår? Då var jag trött
Vad dansar du till? Allt
Stockholm är… ? Grått
Göteborg är… ? Bättre

Kan du sjunga? Hoppas jag..
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Japan, Kina och Austrlien. Irland ligger ganska bra till också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback