Natt

Ja idag börjar på att jobba natt, känns både bra och spännande. Var ett tag sen jag skola in mig och har inte jobbat natt sen dess. Förhoppningsvis så lär det inte ha ändrats allt för mycket.
Har med mig en korsordstidning och ritblocket ifall jag skulle bli trött och dom är snälla inatt. Vaknade 11 i dag och har, fast jag försökt, inte kunnat sova något sen dess.
Ska på fredag på Trästocks och se 8 Steps To Perfection! Norsjöbandet som har blivit hyfsat stora och är riktigt duktiga. Ser fram emot det. Fast jag kommer att få sova lite eftersom man jobbar natten mellan torsdag och fredag. Men vad gör man. Missar dom när dom ska spela här på hemmaplan.
Ska träffa hjärtat också :) Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback