Städartagen!

Idag har jag:
*Diskat
*Tvättat: Allt i tvättkorgen, 1 st kudde och 2 vinterjackor. Blev totalt 5 tvättar, det du :)
*Städat undan halva lägenheten, dammtorkat och skurat.
Oj så kul det är med en helt ren lägenhet, visserligen lär den inte se så fin ut så länge men just nu så bor jag såå fint så.
Annars så har det inte hänt så mycket spännande idag, mamma var hit med en bullpåse och kaffe :)
I helgen så jobbar hjärtat och jag är ledig, rimmar lite dåligt men vad gör man?

Däremot torsdagen var händelserik, var på stastfesten en sväng och åkte karuseller! Visserligen bara 2 st men den ena var huur rolig som helst! Senare gick jag och hjärtat upp till telemasten, dit kom vi genom en härlig skogsprommenad på 1 timme enkel väg. Sen var det bara att knata tillbaka, fick oss en massa frisk luft och mortion. Därför kändes det helt ok att äta Pizza till middag. Åkte senare till stugan för att hälsa på 2 kusiner och 1 moster till hjärtat. Lärde mig spela Rummi, eller jag var en ypperlig observatör så nästa gång så kommer jag vinna med hästlängder ;)
Dom badade, inte jag, satt på bryggan och gömde mig för alla mygg. Avrundade kvällen med rostade mackor och American ganster. En väldigt innehållsrik och trevlig torsdag måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback