Duktig!

Har ritat klart teckningen som jag lovat att jag skulle göra, gått ut på en promenad med hundarna, börjat på min bok och ätit middag. Och ändå har jag inte börjat med min arbetsdag!
Tror detta är en av de segaste dagarna jag varit med om på mycket länge. Skulle säkerligen ha hunnit med att göra mycket annat vettigt som att städa, men neejdå, inte Hea inte.
Det jag har gjort idag, anser jag mig själv som ganska duktig i Hea-mått mätt. Kan ta itu med städningen i morgon, inte så fasligt mycket som ska städas. Mest dammsugning efter hundarna. Blommorna kan nog behöva få sig en skvätt vatten också.

Ska på jobbet om ca 1½ timme, vet inte vad jag ska hitta på tills dess, boken har jag i och för sig inte kommit så långt i så det kan jag ju faktiskt pyssla med. Det är ett bra tidsfördriv så länge man inte blir trött av det...
Jepp då var det bestämt, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback