!!!!

Man underbara, fina och fantastiska lånade dator håller på att testa mitt tålamod idag för att se hur mycket jag orkar innan den flyger ut balkongvägen..
Har inom loppet på 30 minuter stängt av sig 5-6 ggr. Oftast hinner den inte ens starta upp ordentligt utan bara svart direkt. Sådär lagom kul!
Men jag har under tiden som jag varit lite frustrerad hängt upp en minigardin i dörröppningen till tv-rummet, så nu slipper man kanske gå in i tv-bänken som sticker ut litegran. Bra med hammare ocjh spik när man är lite irriterad, önskar bara jag hade nåt mer att hammra på...

Nu ska jag fortsätta mitt städande med att dammsuga, tvätta och vattna blommorna. Stöka bort lite småsaker som ligger och dräller lite här och där kanske vore en idé också. Källsortera och bära bort den sista lådan till förrådet. Får se hur mycket jag hinner bocka av innan dagen är slut, ska hinna ut på en promenad med mamma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback