Fantastiskt!

Internet som absolut inte fanns innan jag åkte iväg på min fantastiska Umeå-resa har kommit tillbaka av sig självt, igen! Jag tror min dator utövar magi mot mig!  När den tycker jag suttit för mycket vid den så slutar den fungera, nu är den nog glad för att jag har kommit hem så nu fungerar den.
Kanske måste börja muta den med nåt som datorer tycker om så den fungerar för jämnan.

Så nu är jag då tillbaka från Umeå vilket blev ungefär en dag längre än vad jag planerat, abslout inget jag ångrar utan hade gärna stannat längre om jag kunnat. Många härliga promenader blev det, och fantastiskt trevligt sällskap, hade kidnappat sällskapet hit om jag kunnat. Skrattat mycket och haft enormt trevligt.

Nu ska jag hämta mina hundar som varit hos "husse" hela helgen, blir nog lite soffmys med dom ett tag nu tills jag ska ner på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback