Härligt!

Promenaden gick som planerat men jag var ute lite längre än vad jag trodde jag skulle vara (ovanligt?!). Blev så jag fick springa till affären så jag skulle slippa värsta köerna, handla en fredag kl 16 är ingen höjdare, alla kommer visst på att man måste handla då. Köpte det nödvändigaste och inväntade att klockan skulle bli 17, fikade lite under den tiden så jag skulle orka med att simma.
Kom till badhuset och simmade ca 40 minuter, härligt att bli av med lite enegi måste jag säga. Ganska folktomt var det också eftersom de flesta troligtvis äter middag vid den tiden, vi var 4 st i bassängen som mest. Provade även att simma fjärilssim för att se om tekniken satt kvar som den skulle. Det gjorde den men inte orken, blev bara 2 längder av den varan. 
Simma bröstsim funkade bra idag! Fantastiskt, det small inte i några kotor alls, passade på att simma många sådana längder bara därför. Annars blev det mycket frisim som vanligt och bensparkar med flytplatta.
Klev upp och hoppade in i bastun där jag var nära på att somna! Värmen suger musten ur en. Dusch och hem för att fixa middag till mig och hundar.
Nu väntar jag på att tröttheten ska komma till mig, tycker jag kämpat på bra och faktiskt förtjänar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback