Projekt Aktiverig aktiverad!

Nu har jag tankat mig själv med pyttipanna och 2 ägg. Ska vila en liten stund innan jag beger mig ut i det fantastiska väder som råder idag. Strålande sol, vindstilla och gradantalet ligger runt nollan. Helt fantastistk!

13:30 Hade tänkt mig ut och promenera utefter sjön, får se hur lederna ser ut om dom är uppkörda eller ej, annans ska jag leta mig in på nån mindre trafikerad väg.

17:00 ska jag bege mig ner i simhallen och ägna mig en timma där, sen vankas det bubbelpol och bastu. Blir jag inte trött av det förtjänar jag faktiskt inte att sova!

Fick tack och lov sova natten som var. Vaknade först kl 6 men lyckades somna om och sov till 10. Otroligt seg i huvet var jag när jag vakna men det är på bättringsvägen nu, snart är jag samma "kvicktänkta" Hea som jag brukar vara. Det hurrar vi för! HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback