Sjuk

Jo så ligger det till, halsont och hosta har även avancerat till feber så i helgen är jag hemma och kurerar mig. Kommer garanterat synas på lönen, tyvärr. Men vad gör man, kan ju inte springa omkring på jobbet och se ut som sju svåra år och smitta ner alla som bor där. Inte snällt mot dom tycker jag.
Så idag blir det soffhäng och filmmaraton. Har inte kommit på vad jag ska se än men nån Tim Burton-rulle går alltid hem, tur jag har några stycken. Batman har har jag inte sett på ett tag så den skulle jag kunna ögna igenom.
Ritat en Niel Gaiman figur också, Sandman, blev väl sådär. Riktigt rolig att rita men lite svårt att inte sudda ut det man redan kladdat ner på papperet. Nu väntar jag på inspiration till nästa teckning, om inte min "arbetsgivare" i motiv kommer med ett nytt förslag ;)


Såhär blev den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Syster Marie

Läser du Sandman?! Yay! Neil Gaiman är typ världens bästa och mest begåvade man, suck.

2010-03-30 @ 14:12:58
Postat av: Hea

Har just börjat läsa, lånat en samlingsbok som jag håller på med just nu. Riktigt bra!

2010-03-31 @ 17:40:48
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback