Sleepless

Har legat och vridit och vändit mig nu i några timmar, kanske om jag haft tur fått sova nån halmtimme eller så, Hunnit tänka på allt och ingenting. Hade ju varit bra om men legat och tänkt på något fantastiskt som lösningen på alla världens problem. I stället kommer jag på mig själv att ligga och tänka på en figur i ett PC-spel som är från 1997. Atlantis 1 - The Lost Tales. Figuren jag ligger och tänker på är Drottning Rhea, som jag tror att vi inte ens kom fram till innan vi gav upp spelandet. Eller vi och vi, jag satt och såg på när lillasyster spelade eftersom jag inte alls var intresserad av själva spelandet.


Faktiskt inte alls haft någon kul natt där känslor åker upp och ner som en berg-och-dalbarna. Haft bra stunder då man tänkt på den nyfödda och annat trevligt innan man kommer på vad som hänt med Aladdin (katten) vilket gör att man åker ner igen. Sen att man legat och haft abstinenskänningar gör väl inte saken bättre. Hoppas att följande nätter kommer att bli bättre!

Även haft denna låt i huvudet precis hela natten, tack och lov så är den inte alls dålig men efter några timmars nötande av samma ord kan man faktiskt bli lite less.
http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4

Nu blir det en ordentlig gröttallrik så att jag klarar mig fram till 9-fikat på jobbet.
Ska ner till syster och hälsa på bäbis nu i eftermiddag, längtar något så fruktansvärt tills jobbet tar slut idag, och det har inte ens börjat. Hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback