Sol!

Nu skiner solen, det är varmt (runt nollan) och det blåser knappt någonting, idag blir det en långpromenad med Norna och Sacha! Ska äta mig lite frukost och dylikt först innan jag beger mig ut bara.
Sovmorgonen funkade väl inte sådär jättebra, men fått sova nästan fram till 10, blir nog att lägga sig på soffan en liten stund senare på dagen innan jag börjar på mitt arbetsskift. Tur att jag inte har mer sena kvällar/nätter i veckan än den som jag ska ha idag.

Har fått mig ett nytt teckningsprojekt också, ska bara leta fram hur denne ser ut innan jag kan börja. Det är ännu en seriefigur fast kanske inte tillhör den vanligaste av dem. Ska bli spänande att se om resultatet blir lika bra som den förra (batman). Fått många fina utlåtanden från den, sånt är alltid kul :)
Köpte mig en "utsuddningspenna" (stomp) och fixeringsspray igår på en tecknings/måleriaffär. Stompen gör det nog väldigt mycket lättare att lägga skuggor iställen för topsarna jag använt mig av hittills.
Ser fram emot nästa projekt, fast den lär jag nog inte hinna påbörja idag, blir nog i morgon.
Nu frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback