Söndag

Jo idag är det faktiskt söndag, och som dom flesta här i samhället har jag faktiskt försökt mig på att göra en ordentlig sovmorgon. Hade ju gått jättebra om jag inte vaknat vid 7 redan. Sen gjorde jag ett ordetligt försök att somna om som gick sådär, halvsov i alla fall med hundarna på soffan nån timme eller så. Känner mig ganska utvilad i alla fall. Blivit mycket tjat om min sömn nu känner jag.. sorry men det får ni helt enkelt leva med.

Ska på jobbet om cirkus 1 timme, inte sådär att jag känner "Jippi, äntligen" idag. Men nu är det sista dagen för veckan, sen får jag vara ledig nästan hela måndag och hela tisdag. Jobba 2 dagar och sen till helgen ska jag ut på äventyr, längtar riktigt mycket faktiskt.

Nu måste jag fylla magen med något känner jag, är oroväckande tom, inte bra om jag ska orka jobba. Så... mot köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback