Sovmorgon?!

Jepp, livet är åter tillbaka i de gamla mönster som jag var i förut, (förutom att jag sover lite bättre). Norna och Sacha väcker mig oavsett om jag varit vaken till kl 2 på natten för att jobba sena turer denna vecka. Mycket snälla och hänsynsfulla hundar jag har.
Vaknade redan kl 8 av att dom sprätter upp ur soffan eftersom jag råkat röra på mig medans jag sover. Lyckades lura ner dom en liten stund till och somnade om en liten stund. Men jag gav upp rätt så tidigt i det projektet eftersom dom aldrig låg stilla om inte jag gjorde det.
Nu har man ätit frukost och får se vad denna dagen har att erbjuda, funderar på att börja på en ny bok och börja på en teckning som jag lovat att jag ska göra. Får se vad man hinner med innan klockan slår 21:00 och det är dax för arbete.

Kommentarer
Postat av: jens

då dom är med mig så kliver dom inte upp förän ja säger åt dom att göra det! Dom vet att de inte lörns hahaha

2010-03-16 @ 16:13:37
URL: http://cobrish.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst vet du att det är oerhört fuskigt! Fast det är lätt värt det :)

2010-03-16 @ 16:28:31
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback