Tidsfördriv

Har alldeles för mycket tid och alldeles för lite att göra så jag skriver ner några rader här istället då tänkte jag.
Dagen har fortskridit med rekordfart, känns inte alls som jag varit på jobbet särskillt länge idag. (Fast 9 timmar är ändå rätt så länge.)
Fått jobba med min gamla klasskamrat sedan jag pluggade till Uska, riktigt kul! Länge sedan man sågs men det känns som om man aldrig varit ifrån varandra, gillar när det är så. Skrattade mycket och vi hittade en bild på en disktrasa med Reinfelth på. Jag kom fram till, om jag nu mot all förmodan skulle få för mig att äga en sådan, att antingen skulle jag sätta upp den på väggen och kasta pil på den eller så skulle jag städa toaletten med den.

Mindre kul är alla mina muskler som inte alls är kompis med mig utan får för sig att krampa när jag inte alls vill det, värst i ryggen och vaderna. Tror det sitter en elakt troll och tänker " Nu har hon alldeles för trevlig så nu ska hon få..", så *pang* KRAMP!
Kanske är dax att leta fram min värmedyna och ligga på den en stund, kanske det värsta släpper i alla fall.

Snusbegäret har satt in litegrann men det är bara för att jag har så lite att göra, teckna håller både huvud och händer sysselsatta så det är en alldeles utmärkt terapi. Men idétorka!

Här är förresten ett öga jag kämpade och ritade igår, hyfsat nöjd över resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback