Tillbaka..

.. till den grå vardagen igen.
Helgen gick i rasande fart som jag befarat att den skulle göra, men jag har haft extremt trevlig. Coronnspelande, en födelsedagsfest och en oplanerad resa, som jag var lite nervös över men som jag tror jag fick godkänt på, var några av de saker som hänt under helgen.
Ätit på kinarestaurang med ätpinnar, "tvingade" även mitt sällskap att äta med pinnar också, kul! Supergott och supermätt blev man. Suttit i solen under en filt och lyssnat på musik, vilket jag hoppas kommer att blir av fler ggr.

Varit nere i studion och sjungit och jobbat har jag hunnit med idag, slutade 02:00 och därför jag skriver vid denna tiden på dygnet, inte för att jag är en sådan hängiven bloggare att jag kliver upp mitt i natten bara för att uppdatera läget.
Imorgon väntar ett ännu längre arbetspass 15-20 + 21-02. Vilket betyder att jag ska försöka sova betydligt längre än till kl 8! Hoppas bara att Sacha också kan tillåta mig att göra det också.
Nu är det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback