Torsdag

Har hunnit vara ut på en promenad och fick med mig ett trevligt sällskap, inte alla gånger det lyckas så promenaden fick ett litet + i kanten. Var ute i lite mer än 1 timme och Norna provade att plumsa runt i snön, verkade ha väldigt kul :)
Vaknade idag av halsont och att jag hostade så det stod härliga till, hoppas att det inte blir värre så att jag måste stanna hemma i helgen. Dyrt att va sjuk!
Har precis ätit luch och planerar att göra en fläskpannkaka till middag, lät helt underbart gott faktiskt. Nej inga våfflor på våffeldagen, tjuvåt igår så jag skippar det idag.
Nu ska det betalas lite räkningar och sen blir det nog att lägga sig på soffan en stund och kurera sig så gott det går.
Sen studion och se om halsen tillåter att man sjunger lite, blir spännande att se hur det kommer att gå. Städningen lämnar jag tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback