Vår!

Solen skiner (om det inte hade varit för molnen), plusgrader och det droppar från taken. Nu är det vår! Blåser gör det också fick jag erfara när jag var ute med hundarna.
Tyvärr så håller grannarna på att skotta både på framsida och baksida av huset så att Sacha tror att det är något väldigt farligt, som åska. Har fullt shå att hålla henne nere på golvet och inte uppe i mitt knä. Inte lätt att vara hund som är rädd för allt som bullrar.

Idag är jag ledig också, helt fantastiskt. Vet inte vad jag ska pyssla med idag förutom mötet som jobbet ska ha och måndagsträningen med gänget.
Hinner med en promenad innan jag ska på mötet så det kanske blir en lite kortare sådan, menar ungefär en timme då.
Jo så får det bli, kanske Sacha hinner lugna ner sig lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback