Jobbarhelg

Så ligger det till, kommer att spendera det mesta av min vakna tid på jobbet denna helg. SÅ förhoppningsvis så kommer den att gå ganska fort. Börjar kl 21 ikväll och slutar kl 01. Vet inte vars denna dagen har tagit vägen, tycker inte att jag gjort mycket nyttigt av denna dag. Kan i alla fall lägga till 2 filmer i mitt "dessa har jag sett och kan se igen" lager. Diskat har jag gjort och rensat kattlådan. Känner mig faktiskt riktigt lat.
På lördag och söndag är det 13-17 + 21-01 som ska jobbas. Ska klämma in 1 timmes prommis efter första passen så inte hundarna känner sig helt bortglömda.

Ska kasta i mig en andra middag nu så jag klarar mig tills jag slutar. Ta med något att läsa när alla sover, vet bara inte vad jag ska börja på för nåt. Lättläst ska det va så inte jag också somnar. Eller så får det bli ritblocket och va lite kreativ, var länge sedan nu jag ritade något.
Trevlig helg i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback