Natt

Nu har jag skolat in mig på natten också, gick över förväntan måste jag säga. Var inte allt så trött som jag trodde att jag skulle vara. Däremot har jag inte lärt mig när det är dax att stiga upp och sover nog alldeles för länge så dagarna är därmed alldeles för korta. Var vaken 4 timmar innan jag skulle på jobbet igår, vad hinner man göra under den tiden? Jo just ingenting.
Vad som hänt sen sist vette rackarn, hunnit med att rita en teckning som en arbetskamrat önskade motivet på. Denna gång blev det en ängel av det enklare slaget eftersom jag skulle hinna med att rita den under nattens timmar.

Det var allt för denna gången. Kort inlägg som man inte alls fann ut nåt vettigt på. Men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback