Uppdatering

Ja vad har hänt sen sist jag blogga.. en hel del faktiskt. Har hunnit läsa båda Neil Gaiman albumen som jag lånade igår. Går för tusan inte lägga ifrån sig när man väl har fått tag i dom (tack älskling!)

Mitt Visakort har blivit kapat och någon har handlat med det på nätet för 13000. Fick ett otrevligt samtal från banken i måndags då jag fick veta det, så kortet är spärrat och nu sitter jag och väntar på att få tag i ett nytt så man åter kan gå och handla det man behöver. Hundmaten håller på att ta slut och katten behöver också kattsand och mat. Förhoppningsvis så kommer det med posten idag. (hoppas, hoppas!) Annars så blir det ett besök på banken innan man swichar iväg på jobbet.

Har fått stapla om Rivas matskål ännu högre och tagit bort stolarna från bordet. Nu står den längst upp ovanpå: 1 kartong, en kista, ett av mina sängbort som står på bordet. Hon sitter numera och äter väldigt nära taket och jag sitter vid rumsbordet och äter. Tackar Sacha för att hon är så snäll och ser till att jag inte är sysslolös. Nu måste jag hitta ett nytt ställe till kattlådan också eftersom någon (Sacha eller Norna) sticker in huvet och äter kattskiten!

Har även hunnit med ett nytt teckningsprojekt, hann jag med igår när det absolut inte var något av värde att se på tv. Denna gången blev det från Final Fantasy 7(?), Claude. Riktigt rolig att teckna och det gick fort, tog ungefär 1½-2 timmar. Resultatet ser ni här:


Sen har det säkert hänt en hel del annat men inte värt att notera eftersom jag inte kommer ihåg det. Längtar tills på torsdag, och de insatta vet varför :) Oh, det är ju imorrn! Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback