Dag 1

Jag är då Hea, (löns nästan inte säga vad jag heter för det är ändå nästan ingen som vet) en glad 26-åring,  norrlandsbrud som är sambo med en liten pluttkatt på 5,5 år. Pyret heter hon.
Är utbildad både inom kök och som undersköterska varav jag jobbar med det sistnämda. Haft diverse ströjobb här och där men det var först inom vården jag hittade rätt.
Född och uppvuxen i en by där alla kan varandras namn och byafester är populärt, älskar stället! Varav det medfört att jag är en skogsmänniska och inte en stadsmänniska. Har hittat ett mellanting där jag bor nu :)
Vill ha eldrött hår, men går absolut inte eftersom det jag har är ett mellanting mellan brunt och svart. Piercing i tungan och 3 tatueringar. Har en 4:de på G men vet bara inte när den ska bli av, motivet är däremot spikat.
Djur är ett glädjeämne i mitt liv och vet inte vad jag skulle göra utan dom. Vuxit upp med en katt som tog 2/3 av min kudde under 7 års tid. Hans mor sov på min bröstkorg. Den jag har nu sover mellan mina knän.
Vet inte vad mer man kan säga som är av mer eller mindre värde. Får duga såhär :)

Kommentarer
Postat av: stefan

Du glömde berätta vilken underbar person du är ,,alltid glad (nästan), hjälpsam, go å trevlig.

fast dom som vet vem du är känner ju till det redan!!



2010-11-29 @ 17:47:06
Postat av: Hea

Tack Stefan, jo dom som känner mig så vet dom ju såklart hur jag är :)

Men det är inte så lätt att presentera sig själv när jag tycker att alla vet hur jag är, vad som är viktigt att ta med och så ;)

2010-11-29 @ 18:05:25
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback