Dag 3 - Mina föräldrar

Ja, vad ska man skriva här då.. Mina föräldrar möttes, blev kära, fick ungar, gifte sig och gick skilda vägar. Jag älskar mina föräldrar med hela mitt hjärta och även om man inte riktigt kommer överrens alla gånger. Min mor är uppväxt i Lillholmträsk och är yngst av 3 systrar. Min far är nr 2 i en syskonskara av 3, uppvuxen i samma hus där vi växte upp och där han bor än idag.
Vet som inte vad jag ska skriva mer förutom att dom betyder mycket för mig. Lägga ut detaljer om vad man varit med om kändes inte speciellt lockande. Visst under tonåren var man inte bästa vänner, vi bråkade mycket som alla i den åldern gör, vi kanske mer eftersom det var en skillsmässa mitt i allt ihop också. Men det är glömt och förlåtet, kan ju inte påstå att man var ett mönsterbarn till punkt och pricka heller.
Idag är mina föräldrar lyckliga på skilda håll, dom har varsin sambo som dom levt med i många år, och förhoppningsvis många år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback