Härligt

Nu är jag tillbaka till friska Hea igen! Drömde i och för sig att jag fick groteska utslag av nåt inatt men dom fanns inte kvar när jag vaknade inte :)
Igår sorterade jag in alla mina filmer i bokstavsordning både i datorn och i en liten bok som jag har liggandes vid Tv:n, bara för att det ska bli lätt att hitta en film om man blir sugen.
Började ungefär vid 12 på dagen och blev klar på kvällen runt 6-7. Kan ju tillägga att jag har en väldigt massa filmer så det var inte tvärgjort. Räknade ut att jag har 300 +- nånting på dvd. Då har jag inte ens räknat in dom jag har på vhs, dom ligger i förrådet någonstans i en låda och mår bra för tillfället.
Detta resulterade i en faslig huvudvärk som vägrade ge sig fast jag tagit alvedon och satt i ett mörkt rum som en goblin i sagan om ringen. Tog mig en tidigare kväll istället.

Idag steg jag upp vid 8 och tog tag i dessa lådor som legat och drällt lite här och där i lägenheten. Stoppade in det jag ville ha kvar i lägenheten i garderober och bar ut resten i förrådet. Gjorde om en skolåda till verktygslåda, fattigt men det fungerar. Bordet är numera stabilt! Det du älskling ;)
Städat i bokhyllan och trollat fram en massa fin tom yta!
Dammsugat har jag också gjort, fastän Pyret tyckte att jag var dum, ska renska kattlådan strax och diska. Då har jag en hel eftermiddag jag får göra precis vad jag vill med. Det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback