Lite uppdatering då..

Har ju hunnit hända en hel del sedan sist jag bloggde. Älsklingen har hunnit fylla år och jag förfirade honom helgen som var, hade fixat en present som han verkade uppskatta och spenderade en helt underbar helg där med honom.
Vi gick ut på vår första riktiga dejt, middag på restaurang och sedan bio. Paranormal activity 2, var inte i närheten så skrämmande som den första, men kan bero på att några i salongen skrattade mitt i allt det hemska.. Men den hade sina stunder då jag blev riktigt skrämd! Höll på att hoppa ur stolen vid ett tillfälle.
Flyttat färdigt har jag hunnit göra, är numera sörbybo i min pensionärs 2:a med min katt. Hon verkar trivas riktigt bra och ENORMT TACK till hjärtat och mamma som hjälpte till med flytten och städningen. Hade inte gått utan er ♥

Idag har jag utforskat tvättstugan och tvättat den som behövdes. Lite jobbigt att behöva gå 5 hus bort bara för att byta om i maskinen var och varannan timme. Trött som tusan har jag varit idag också, lyckades bara sova nån timme inatt..
Har fått tillbaka min studenthatt som jag tappade bort under flytten från huset, inte sett den på över 1 år och nu plötsligt så kom X:ets pappa med hatten, hade städat ur huset ordentligt tydligen och hittat den :D Gissa om jag blev glad! Tackade honom varmt och struttade hem.
Skulle även åka och äta med syster hos mamma ikväll, men syster är sjuk så det blev bara jag som åkte iväg. När jag nästan var framme så hoppar 2 rådjur fram framför bilen, hinner bromsa för det ena och den andra var smart nog att vända om och springa in i skogen igen. Annars så hade jag nog fått betala en självrisk och varit utan bil ett tag.
Såg ut som om det var rådjursmamma och hennes kid.
Nu har jag kommit mig hem igen och ska lägga mig framför tv:n med mitt ny-inkopplade surroundljud som jag lyckades få ihop helt på egen hand, känner mig  faktiskt ganska stolt! Ska bara hänga upp gardiner i tvrummet, dom har jag inte lyckats få upp riktigt ännu.
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback